Júnové pokroky (2020)

Ako ste si už mohli všimnúť, tak za minulý mesiac som tento článok nezverejnila. Ostatne, ani nebolo čo, pretože som dokončovala práce do školy a snažila sa urobiť skúšky na čo najlepšie. Avšak, akonáhle som mala zapísané všetky známky, tak som sa mohla konečne venovať tomu, čo ma najviac baví – jazykom a knihám. 🙂

Príprava na certifikát

Rozhodla som sa, že niekedy v budúcnosti skúsim certifikovanú skúšku z nemčiny. Našla som skvelú učiteľku na Italki, s ktorou si prechádzame rôzne zadania. Je to zábava a hlavne si rozširujem slovnú zásobu na vyššiu úroveň.

Príprava na TOPIK

TOPIK alebo Test of Proficiency in Korean je jazykový certifikát z kórejčiny. Minulý rok som sa oň pokúsila po prvýkrát a chýbalo mi 11 bodov do 3급 (gŭp) čo je porovnateľné s úrovňou B1.
Ešte neviem či sa tento test pokúsim opakovať. Jednak sa to dá len v zahraničí, a druhá vec je, že nechcem sa kvôli tomu stresovať. Ale aj tak som sa rozhodla začať s prípravou.

Prečo práve poľština

Už dlho som sa chcela začať učiť poriadne po poľsky. Teraz je na to najlepšia chvíľa. Napriek tomu, že rozumiem cca 60% z bežnej reči, bolo pre mňa zo začiatku ťažké rozprávať. Mám skvelú učiteľku cez Italki, ktorá má skvelú metódu vďaka ktorej rozprávam každou hodinou lepšie. Bez nej by som nemala takú motiváciu. Škoda, že si tento článok neprečíta.

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali tomuto článku,
~ Gabi ~

Jedna myšlienka na “Júnové pokroky (2020)

  1. Janka Casion Kolenová

    Veľmi ťa obdivujem za jazykové znalosti, resp. odhodlanie a chuť učiť sa ich 😀 ja horko-ťažko zvláam angličtinu, ale stiahla som si teraz jenu interaktívnu hru do tabletu v angličtine, snáď to trošku pomôže 😀

    Liked by 1 person

Pridaj komentár