Aprílové pokroky (2020)

Language diary

Apríl 2020

V apríli som mala veľa plánov, ktoré som chcela zrealizovať, avšak mi do toho prišli školské povinnosti, no aj tak môžem povedať, že apríl bol vcelku úspešným mesiacom. Venovala som sa hlavne nemčine, no akonáhle spravím všetky potrebné veci do školy, vrhnem sa aj na iné jazyky. 🙂

Harry Potter Reading Challenge

Túto výzvu usporiadala jedna slečna zo studygram komunity na Instagrame a jej zmyslom bolo prečítať jednu kapitolu z Harry Pottera v cudzom jazyku. Rozhodla som sa siahnuť po nemeckej verzii, pretože ju mám doma už dlho a nikdy som sa neodhodlala k začatiu. S výzvou som začala 5. apríla a dostala som sa po siedmu kapitolu a po tom mi do toho prišli školské povinnosti.

Speaking Practice
Prekonala som svoj strach a našla som skvelú učiteľku nemčiny na Italki a som neskutočne rada, že som sa odvážila. Mali sme spolu v apríli 3 hodiny, postupne opadala nesmelosť rozprávať v nemčine s rodeným Nemcom.

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali tomuto článku,
~ Gabi ~

Pridaj komentár