Knižné útočisko aj na YT.

Snažím sa obklopovať zaujímavými ľuďmi či už v realite alebo vo virtuálnom svete. V poslednej dobe som počúvala veľa motivačných podcastov, a tak som sa rozhodla, že je čas vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a zlepšiť svoje technické zručnosti a vystupovanie.

Samozrejme má na tom podiel aj jedna kamarátka, ktorá si prednedávnom založila svoj kanál Karoline of Bookland. Je veľmi talentovaná a miluje literatúru tak ako aj ja, takže určite sa zastavte, tvorí zaujímavý obsah.

Video má viac nedostatkov ako pozitívnych bodov a som si toho vedomá. Zvuk nie je ideálny, aj obraz nekvalitný (nahrávala som to mobilom, keďže fotoaparát nemá SD kartu), na mojom prejave by sa dalo zapracovať a mám neupravené vlasy.

Na druhej strane však musím povedať, že som bola z hovorenia do kamery naozaj vykoľajená. A na tom budem musieť popracovať asi najviac. Hovorenie o sebe mi nie je veľmi príjemné, ale pre takéto veci sa musím prekonať.

Ako to bude ďalej?
Aj naďalej chcem zostať na blogovej platforme, pretože mi očividne písanie ide lepšie ako hovorenie, no rozhodla som sa, že niektoré nápady a projekty, ktoré si plánujem, sa viac hodia k tomu, aby boli spracované audiovizuálne.

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali tomuto článku,
~ Gabi ~

Pridaj komentár